Soluțiile de management și salarizare sunt colacul de salvare pentru majoritatea companiilor

  • Post category:HR News

[vc_row][vc_column][vc_column_text]   Soluțiile de management și salarizare sunt colacul de salvare pentru majoritatea companiilor În așteptarea momentului când totul va reintra la normal, sfârșitul acestei perioade a lăsat în urmă afaceri care au răzbit contextului de incertitudini și altele care s-au lăsat păgubașe. Multe companii au fost afectate direct prin…

Continue ReadingSoluțiile de management și salarizare sunt colacul de salvare pentru majoritatea companiilor

Cine sunt liderii care au cea mai mare sansa sa gestioneze eficient tensiunea ce va veni in multe organizatii in urmatoarea etapa?

  • Post category:HR News

[vc_row][vc_column][vc_single_image image="1518" img_size="full"][vc_column_text]   Leadership in “noua normalitate”   In timp ce guvernele din intreaga lume sunt supuse unor presiuni tot mai mari de reluare a activitatii sociale si economice, liderii de pretutindeni iau decizii confruntandu-se cu incertitudinea si informatiile contradictorii. Deciziile care au dus la inchiderea afacerilor si carantinarea…

Continue ReadingCine sunt liderii care au cea mai mare sansa sa gestioneze eficient tensiunea ce va veni in multe organizatii in urmatoarea etapa?

Pasaportul medical lansat de catre Sanopass, soluția potrivită pentru monitorizarea stării de sănătate a angajaților

  • Post category:HR News

Odată cu întoarcerea la muncă după data de 15 mai, angajatorii trebuie să ia măsurile recomandate de prevenție. Printre acestea se enumără: oferirea echipamentelor specifice pentru protecție, dezinfectarea spațiului de lucru și verificarea stării de sănătate a angajaților.   Pentru a monitoriza starea de sănătate a angajaților, guvernul României a…

Continue ReadingPasaportul medical lansat de catre Sanopass, soluția potrivită pentru monitorizarea stării de sănătate a angajaților

Cluj Legal Weeks –  seria de webinarii pe teme juridice și fiscale de actualitate dedicată comunității de afaceri clujene 

  • Post category:HR News

NNDKP a demarat  în data de 5 mai 2020 Cluj Legal Weeks, o serie de webinarii desfășurată sub egida Legal & Tax SPACE, concepută în jurul temelor juridice și fiscale de importanță majoră în contextul actual al stării de urgență.    Între 5 și 7 mai s-a desfășurat prima parte…

Continue ReadingCluj Legal Weeks –  seria de webinarii pe teme juridice și fiscale de actualitate dedicată comunității de afaceri clujene 

Smart Crisis: Cum să gestionăm inteligent situațiile dificile

  • Post category:HR News

[vc_row css=".vc_custom_1587029898399{background-color: #f4f4f4 !important;}"][vc_column][vc_column_text] Smart Crisis: Cum să gestionăm inteligent situațiile dificile [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] Este evident pentru toată lumea că trăim un moment dificil în istoria omenirii. Am mai văzut scenarii similare în filmele de la Hollywood (probabil ne gândeam ca sunt exagerări să ne poată capta atenția) sau în buletinele…

Continue ReadingSmart Crisis: Cum să gestionăm inteligent situațiile dificile
Read more about the article Personalitatea si mediul de lucru virtual: Cum putem utiliza stiinta psihologica pentru a ne adapta si a fi performanti?
HR SUMMIT HAR CONSULTING WORK FROM HOME

Personalitatea si mediul de lucru virtual: Cum putem utiliza stiinta psihologica pentru a ne adapta si a fi performanti?

  • Post category:HR News

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Avand in vedere contextul actual, multe organizatii au facut trecerea la lucrul de acasa. Virtualizarea mediului de lucru nu este un concept nou. In ultimii ani, odata cu cresterea cererii pentru un loc de munca flexibil si dezvolarea tehnologiei, multe companii aleg sa ofere angajatilor optiunea de a lucra…

Continue ReadingPersonalitatea si mediul de lucru virtual: Cum putem utiliza stiinta psihologica pentru a ne adapta si a fi performanti?

Cristian Rădulescu, Taxhouse: șomajul tehnic, modificări relevante pentru anagajați și angajatori

  • Post category:HR News

Șomaj tehnic în contextul COVID-19: cele 9 modificări relevante pentru angajați și angajatori Ca urmare a propunerilor și recomandărilor transmise de mediul de afaceri către Guvern, precum și a înțelegerii de către factorii de decizie din mediul public că reglementarea inițială (OUG 30/2020) ar fi oferit un cadru mai puțin…

Continue ReadingCristian Rădulescu, Taxhouse: șomajul tehnic, modificări relevante pentru anagajați și angajatori

SanoPass: Angajatii care intra in somaj tehnic au acces in continuare la beneficiile extra-salariale de tip servicii medicale pe bază de abonament

  • Post category:HR News

Angajații pot beneficia în continuare de beneficiile care constau în servicii medicale pe bază de abonament și pe durata suspendării contractului individual de muncă, dacă acordarea lor a fost prevăzută de angajator prin contractul individual de muncă, contractul colectiv de muncă sau regulamentul intern, acestea fiind cu atât mai necesare…

Continue ReadingSanoPass: Angajatii care intra in somaj tehnic au acces in continuare la beneficiile extra-salariale de tip servicii medicale pe bază de abonament

Piața din România este cu atât mai interesantă cu cât putem trece direct la cea mai de actualitate tehnologie | Rick Haak (Touch Incentive Marketing)

  • Post category:HR News

"Dacă e să vorbim despre e-learning, piața din România este cu atât mai interesantă cu cât putem trece direct la cea mai de actualitate tehnologie. Oamenii folosesc smart phone, sunt mai mereu online, folosesc online banking, urmăresc deja trendurile, au deja formate comportamentele. De aceea credem că piața din România…

Continue ReadingPiața din România este cu atât mai interesantă cu cât putem trece direct la cea mai de actualitate tehnologie | Rick Haak (Touch Incentive Marketing)

Am observat o nevoie tot mai mare de simplificare în tot ce înseamnă munca în departamentele de HR | Ionuț Gherle, UCMS by AROBS

  • Post category:HR News

"Pe termen mediu și lung ne gândim să unificăm cele două soluții, să utilizăm tehnologii noi, astfel încât să venim în sprijinul companiilor printr-o și mai bună interacțiune. Am observat o nevoie tot mai mare de simplificare în tot ce înseamnă munca în departamentele de HR." Ionut Gherle, CEO UCMS Group…

Continue ReadingAm observat o nevoie tot mai mare de simplificare în tot ce înseamnă munca în departamentele de HR | Ionuț Gherle, UCMS by AROBS

HR Breakfast Timișoara, 28 noiembrie | Impactul GDPR asupra raportului de muncă – provocări pentru angajator

  • Post category:HR News

Reunim comunitatea de resurse umane pentru o nouă ediție HR Breakfast Timișoara. 🤗 Când? 28 Noiembrie Unde? Daily Iulius Garderns Timișoara Interval orar: 9:00 - 11:00 📅Despre ce discutăm? Impactul GDPR asupra raportului de muncă - provocări pentru angajator 🎙️ Cine sunt invitații acestei ediții? 👉 Delia Băroianu, Asociat Senior,…

Continue ReadingHR Breakfast Timișoara, 28 noiembrie | Impactul GDPR asupra raportului de muncă – provocări pentru angajator

Orice program de creștere managerială ar trebui să pornească de la tine a te uita la tine | Mădălina Bălan

  • Post category:HR News

🎥 "Ce am descoperit noi în plus în eșantionul românesc este o ușoară creștere în privința micro-managementului. Iar asta vine de multe ori cu sufocarea echipei și sufocarea propriei persoane. Astfel, liderii riscă să piardă perspectiva de ansamblu." Madalina Balan (Managing Partner Hart Consulting), într-un interviu oferit în cadrul HR Summit 2019: Connect Learn…

Continue ReadingOrice program de creștere managerială ar trebui să pornească de la tine a te uita la tine | Mădălina Bălan