Odată cu întoarcerea la muncă după data de 15 mai, angajatorii trebuie să ia măsurile recomandate de prevenție. Printre acestea se enumără: oferirea echipamentelor specifice pentru protecție, dezinfectarea spațiului de lucru și verificarea stării de sănătate a angajaților.

 

Pentru a monitoriza starea de sănătate a angajaților, guvernul României a recomandat în data de 11 mai o testare la nivel național, pentru a verifica nivelul de imunizare a populației, dar și de răspândire a coronavirusului.

 

 

În acest sens, compania SanoPass a lansat Pașaportul Medical, serviciul de prevenție sub formă de abonament care include teste serologice pentru detectarea anticorpilor SARS-CoV-2 sau teste de imunitate, consultații sau investigații în clinici, telemedicină nelimitată și access la dosarul medical electronic, direct din aplicație.

 

Astfel, SanoPass vine în sprijinul angajatorilor punând la dispoziție un număr limitat de 5.000 de abonamente medicale la numai 20 lei pe lună.

 

“Pașaportul medical a luat naștere în urma discuțiilor purtate în ultima lună cu peste 200 de angajatori din aproape toate industriile. Majoritatea se tem că odată cu relaxarea măsurilor și întoarcerea angajaților la muncă, aceștia vor avea un factor de stres în plus, reprezentat de un potențial risc de contaminare. Pentru a spori confortul angajaților le oferim un mix de servicii medicale de prevenție ce oferă acces la peste 600 de clinici private din România. Toate acestea fiind ușor de accesat prin intermediul aplicației noastre mobile”,  a declarat Andrei Vasile, co-fondator al SanoPass.

 

Compania SanoPass a ținut cont și de situațiile financiare dificile pe care companiile le au în această perioadă și a decis să susțină accesul la servicii medicale de prevenție pentru 5.000 de beneficiari la un cost de 20 lei pe lună. Astfel,  Pasaportul Medical poate fi oferit complementar asigurărilor de sănătate sau abonamentelor deja contractate. Pentru mai multe detalii: https://sanopass.ro/pasaport-imunitate/  

 

Tot pentru a veni în sprijinul companiilor, SanoPass oferă o caracteristică unică în piața din România prin oferirea banilor înapoi pentru serviciile neutilizate într-un an din cadrul abonamentelor.

 

Ca parte a campaniei de prevenție, SanoPass pune la dispoziție gratuit un ghid cu scopul de a clarifica diferite aspecte legate de imunitate. Ghidul “Imunitate cu de toate”, un produs 100% SanoPass, a fost creat în colaborare cu medicii din clinicile partenere și a răspuns punctual la întrebările persoanelor din comunitatea SanoPass pe această temă.

 

Astfel, cu ajutorul acestui ghid, utilizatorii pot înțelege ce este imunitatea, cum poate fi îmbunătățită și cum prin ajutorul tehnologiei putem duce o viață mai sănătoasă. Ghidul poate fi accesat aici: https://sanopass.ro/ebookimunitate/