Tematica acestei ediții HR Summit face referire la competențele angajaților dincolo de studii și de calificări. Totodată, se raportează la capacitatea specialiștilor de resurse umane de a dezvolta abilități, de a vedea dincolo de diplome, de a angaja atitudini și a construi pe motivația oamenilor de a învăța. Plecând de la această tematică împreună cu partenerii noștri de la Bookster am gândit campania Blind date with a book.
HR Summit a avut întotdeauna o latură de învățare, prin subiectele abordare, prin campaniile desfășurate și prin oamenii pe care i-am adus pe scenă cu fiecare ediție. Scopul campaniei este acela de a da un imbold angajaților companiilor să-și ia răgaz să citească. Fie că sunt 10 minute sau jumătate de ora. Cititul cărților – de la dezvoltare personală la cea profesională – este unul dintre cele mai importante motoare de dezvoltare, de evoluție, cea mai importantă sursă de întrebări și răspunsuri.
Trăim într-o era a vitezei în care ne-am dat seama că este destul de greu să stai să citești o carte în timpul jobului. Astfel că întâlnirile cu cărțile sunt scurte. Dar pot pe viitor să creeze dependență și, sperăm noi, dorința de a extinde cât mai mult timpul dedicat carților în timpul liber, acasă sau în oraș (în hamac în parc, în mijloace de transport în comun, în grădina botanică etc).
De ce blind date with a book? Am ales să acoperim titlurile cărților pentru a crea curiozitate și interes față de cărți. E suficient să deschizi orice carte din cele selectate de către noi pentru a deschide un univers interesant, numai bun de explorat.
Campania se desfășoară în perioada 14-21 octombrie în Cluj Napoca.
Partenerii implicați în campanie și sediile în care angajații au parte de această experiență:
Bookster, PM Furniture, IQuest, Silicon Forest, Liberty Technology Park, Cluj Hub, Arobs, Platinia.