
HR SUMMIT, EDIȚIA 2019
Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca
În 2019, accentul cade tot mai mult pe atitudini și comportamente decât pe certificări. Voi sunteți cei care construiesc oportunitățile oamenilor în companie, cei care corelează cifre cu atitudini sau comportamente, cei care înțeleg ce înseamnă a crede, a deveni, a aparține.
Pe măsură ce piața muncii trece prin transformări constante, nu e e de mirare că voi, profesioniștii HR vă confruntați cu schimbări majore. Recrutarea vine cu un preț mai mare decât reținerea talentelor în companie, iar voi sunteți responsabili să-i apropiați pe oameni de aceasta. Voi sunteți cei care puneți accent pe experiențele lor, sunteți open minded prin renunțarea la prejudecăți atunci când vine vorba de recrutare.
În cadrul HR Summit, punem în același rând peste 200 de manageri HR, CEO, traineri și specialiști de resurse umane pentru a discuta despre ce ne doare: fie că este vorba despre angajarea oamenilor, de dezvoltarea lor, de crearea unor planuri de formare, de restructurări sau despre a impărtăși din provocările profesionale etc.
Locație: Golden Tulip Ana Dome
Adresă: Observatorului Street 129, Cluj-Napoca 400352.
ATMOSFERA HR SUMMIT
DESPRE HR SUMMIT 2019
24 octombrie 2019, Golden Tulip Ana Dome Cluj-Napoca
Scăderea calității forței de muncă, job hopping-ul, nevoia tot mai mare de engagement printre angajați, oferirea de experiențe care să-i facă pe oameni – dincolo de performanți, implicați atunci când vine vorba de munca lor.
Acestea sunt doar câteva dintre task-urile de pe masa noastră zi de zi.
Pe 24 octombrie 2019 vă invitam să luați parte la o nouă ediție pentru a vă conecta la industria de HR, pentru fi la curent cu provocările și soluțiile care dau rezultate.
Pe scurt: O zi dedicată industriei HR cu prezentări, workshopuri practice, conexiuni noi, zâmbete și lucruri noi învățate.
SPEAKERI 2019

Diana Bocaneala
Senior Director – Talent Engagement & Delivery Center Lead, 3Pillar Global
Diana is the Senior Director – Talent Engagement & Delivery Center Lead at 3Pillar Global. She is a professional with a comprehensive picture of all aspects of People Operations (PO), with more than 10 years’ experience in diverse PO leading roles.
My passion is making differences in the business environment by empowering people and building and strengthening healthy organizational cultures. Most of my experience is gained in fast growth and rapidly changing organizations.
“I have the confidence that no business transformation is possible without people and leaders equally transform and grow – and this is how organizational culture can become a key differentiator for the business and its performance. My calling is to build programs that enable and inspire people to bring their best to and from work – daily.
My passion for People exceeds the day by day work environment and I have a strong desire to share wider all my experience and learnings with the wider HR and Business community, by attending and presenting at national and international high caliber conferences.”

Mihai Nedelcu
Mihai Nedelcu este Director de Dezvoltare Regional în cadrul BenefitOnline.ro, cu o experiență de peste 10 ani în domeniul serviciilor financiare, dezvoltând relaţii comerciale B2B și B2C, marketing şi vânzări.
BenefitOnline.ro este platforma online cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajați din România și le oferă companiilor un flux complet pentru administrarea, raportarea și integrarea în contabilitate și salarizare a beneficiilor acordate angajaților. În prezent, peste 159.000 de angajați din România accesează platforma BenefitOnline.ro pentru a-și alege beneficiile extrasalariale, dintr-o paletă de peste 3.000 de beneficii disponibile, de la peste 2.200 de furnizori.

Nevenca Doca
Director Executiv Resurse Umane, Banca Transilvania
HR Director Banca Transilvania, Nevenca is an experienced Executive Director of Human Resources with a demonstrated history of working in the banking industry.
Skilled in Negotiation, Business Planning, HR Consulting, Banking, and Coaching. Strong human resources professional with a Master’s degree focused on Human behavior/neuropsychology from Master in Neuroscience, University of Bucharest.

Yiannis Kalogerakis
CEO & Principal Trainer, JMK – Anthropocentric Corporate Training & Development
Dr. Yiannis Kalogerakis este inginer cu masterat în domeniul resurselor umane și al managementul de producție. După ce și-a încheiat doctoratul pe Applied Industrial Robots, a revenit la HR, întrucât și-a dat seama că cel mai important lucru de pe acest pământ este Ființa Umană. Așa că a decis să studieze Ființa Umană și să devină ANTROPOCENTRIC, abandonând astfel ecuațiile, tehnologie și mașini.
Dr. Kalogerakis este cunoscut ca expert în training Antropocentric si Exponential, cu experiență de peste 37 de ani pe piața europeană și globală, din Canada, Marea Britanie, SUA până în Iran și Orientul Mijlociu. Cu un stil cuprinzător, plin de viață, inovator, jucăuș și educativ, reușește să atingă sufletele oameni, ajutându-i să descopere măreția din interiorul lor, astfel ajungând la un nivel superior de performanță în munca de zi cu zi.
În momentul de față dezvoltă și susține seminarii & training-uri Antropocentrice și de dezvoltare, ateliere și discursuri pe 4 continente.
În România colaborează cu OXYGEN pentru a dezvolta abilitățile de business atât ale managerilor, cât și ale angajaților.

Cristina Bidiga
Asociat Manager, Coordonator birou Cluj-Napoca, NNDKP
Cristina Bidiga este avocat din anul 2002 specializat în litigii și consultanță în domeniul dreptului privat și al insolvenței.
Are o experiență de consultanță și reprezentare juridică extinsă în dreptul muncii, unde asistă clienți din industrii precum auto, producție, retail, servicii si altele.
Cristina coordonează pe plan local biroul NNDKP din Cluj-Napoca care asigură asistență și reprezentare companiilor cu activitate în județul Cluj și în județele limitrofe.

Daniel Loewa
Head of Human Resources, Mercedes-Benz Romania
Daniel has spent his career in and around automotive sales and marketing. After functions in sales and finance, he stepped into the field of HR, where he held responsibilities in employer branding, recruiting and as HR Business Partner.
In his current function as Head of HR for the Mercedes-Benz sales organization in Romania, he supports the structural and cultural transformation towards the future of mobility.

Magnoliu Stan
Senior Trainer & Executive Manager, Smart HR
Magnoliu Stan are o activitate profesională de peste 15 ani în HR și dezvoltare personală și de peste 12 ani activează ca trainer certificat CNFPA și Persolog.
Întreaga sa activitatea se concentrează pe a oferi clienților săi un parteneriat de încredere, un parteneriat care-i încurajează să pășească în afara zonei lor de confort pentru ca apoi să poată “lăsa magia să se întâmple”.
Crede cu tăria în puterea educației, pentru că așa cum spunea Nelson Mandela: “Education is the most powerful weapon which you can use to change the world”, iar eforturile sale se canalizează tocmai în această direcție. “Îmi propun să schimb atitudinea celor din jur, să îi motivez și să îi ambiționez; să îi conving de importanța pregătirii continue și a autodezvoltării. Vreau să îi ajut să înțeleagă faptul că foarte multe lucruri depind de ei, de atitudinea pe care o adoptă și de alegerile pe care le fac în viața de zi cu zi”.
Fidel crezului său s-a dezvoltat în permanență, tocmai pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de afaceri ale clienților săi și a pus bazele Smart HR, o companie ce oferă servicii complete de HR&Business, de la componente de training, recrutare și selecție de personal, evaluare profesională și psihologică și până la coaching și consultanță în afaceri.
Succesul demersului său se reflectă în echipa puternică de traineri și colaboratori pe care a construit-o în toți acești ani de activitate neîntreruptă, dar și în parteneriatele cu Swiss Consulting Group și cu personalități de renume precum Mario Bruehlmann, Christian Sartorius, Jim Bagnola, John Maxwell Team, echipa Antal Romania.

Bogdan Dirjan
Consultant, Ascendis
Bogdan s-a alaturat echipei de consultanti Ascendis in octombrie 2018.
Are 15 ani de experienta in vanzari, marketing, business development, financiar-bancar si retail, unde a condus echipe si proiecte la nivel national si international.
A dezvoltat un program de training si dezvoltare care abordează subiecte legate de inteligența emoțională, neurostiinta, psihologie pozitivă, mindfulness, managementul stresului și dezvoltarea personala, totul avand la baza o abordare stiintifica. Bogdan are o abordare echilibrată între formare, coaching, consultanță și micro-învățare.
El consideră că performanța unei organizații depinde de nivelul de aptitudini al oamenilor si de valorile lor, de mediul de lucru și de calitatea proceselor implementate.
În prezent, el dezvoltă și implementează programe precum dezvoltarea personală, inteligența emoțională, gestionarea stresului, mindfulness, storytelling, comunicarea eficientă, managementul timpului.
Într-o lume în continuă schimbare, înțelegerea modului în care funcționăm, descoperirea propriilor valori și puncte forte, la nivel personal și profesional, urmată de implementarea unei metodologii adaptate, poate fi un factor esențial și determinant pentru succes.

Mădălina Bălan
Managing Partner, Hart Consulting
Mădălina Balan este exemplul de profesionist care înțelege profunzimea domeniului pe care îl gestionează cu multă îndemânare și succes: dezvoltarea liderilor de excepție pentru companii naționale și multinaționale, managementul de talente, educarea organizațiilor pentru o creștere continuă.
Specializată în psihologie organizațională, Mădălina este Managing Partner și Consultant Senior la Hart Consulting din 2006. Mădălina are 18 ani de experiență în consultanță în resurse umane și în psihologie organizațională (evaluare psihologică, selecție, training, coaching) și 11 ani de experiență ca și manager de oameni și business.
Mădălina lucreaza cu companii multinaționale și antreprenoriale de top, livrând servicii de testare psihologică, selecție, centre de evaluare, diagnoză de echipă și organizațională, workshop-uri, programe de dezvoltare a liderilor și executive coaching. Mădălina are experiență în proiecte complexe care implică evaluare pentru selecție, promovare, evaluarea comportamentelor de siguranță în muncă, programe de dezvoltare individuală și de grup.

Toon van Gastel
Product Manager Loyalty, Touch Incentive Marketing
With moreover 9+ years of experience in the Loyalty & Incentive branche Toon is working for brands such as Samsung, Conduent, and Heineken.
Toon is a true specialist in the developing and execution loyalty & engagement programs from an all-round perspective.
In this keynote, Toon explains how the employee engagement program Samsung Academy started with 1,500 and has grown to 15,000 participants. How the participation of the participants has increased through the use of knowledge questions, store rankings, and battles. And how a greatly increased NPS score has been created among involved sellers. This program has received an average of 9.2 based on a participant survey.
Discover the success of Samsung Academy with the keynote from Toon van Gastel!

Veronika Wieland
Owner și managing director, WWIELAND – partener oficial Neuland in Romania
Veronika Wieland – Certified™ Professional Facilitator – IAF – 2016, owner și managing director la Wieland and Wieland Ltd – partener oficial Neuland in Romania si Ungaria. Fondatorul și unul dintre trainerii programului de formare Qualified Facilitator®. (Acest program conține: Tehnicile de moderare, World Café, Open Space, Circle way, Facilitarea Vizuală, abordare OPERA, Facilitarea dinamică, în colaborare cu mai multe companii de formare profesională din Ungaria și Marea Britanie: facilitator.hu).
În calitate de Facilitator Profesional, Trainer, Coach si Dezvoltator Organizational și cu o experiență extensivă în training și facilitare vizuală, Veronika ajută echipele să lucreze mai eficient prin dezvoltarea vizuală, maximizarea eficienței de cooperare în grup cu ajutorul tehnicilor de facilitare.
Dincolo de lucrul cu echipele, cei 11 ani de experiență în medii multinaționale o ajută pe Veronika să își îmbine cunoștințele teoretice cu activitățile practice în scopul dezvoltării organizațiilor și managementului schimbării. „Mă dedic în totalitate să facem cunoscute variantele de facilitare publicului din România și Ungaria pentru a crea o democrație înțeleaptă, în locul unei atitudini unilaterale pentru creșterea potențialului unei echipe. Membrii echipei pot fi mai dedicați, pot să își asume reponsabilități personale.”
Printre companiile cu care Veronika a lucrat ca facilitator se numără Elmű, MÁV (companiile de stat pentru electricitate și transport feroviar din Ungaria), Johnson, Bosch, Tesco, HBO s.a.

Dana Tudor Tanase
Managing Partner, Creative&Bright
Managing Partner, Creative&Bright, Dana Tudor Tanase susține programe de training pentru echipe de middle management și top management și este implicată în proiecte de voluntariat, livrând cursuri de project management, leadership și motivație.
S-a format în management si business development, absolvind cursurile de de Excelenţă in Management de la Asebuss, Master în Management Multimodal, Facultatea de Studii Europene, specializarea în Management la Univ. Babes Bolyai. Este specializata in Project Management, a absolvit cursurile de PMI si Analiza de business, iar pe partea de management al oamenilor si negociere a absolvit cursurile “Principles of Master in Negotiation” la Stamford si “Manager as Coach”.
Pe partea de dezvoltare personala este certificata NLP – Practitioner si Process Communication Model.
Este specializată în livrarea programelor de training pentru echipe de vanzări și echipe manageriale. Este antreprenor și este pasionată de motivational speaking.
Obiectivul ei este sa devină cea mai de success femeie speaker motivational din România.
In timpul liber, Dana este pasionată de muzică, modă și fotografie, fiind o iubitoare a serilor de karaoke și a design-ului vestimentar.

Raluca Anton
Managing partner, PsyLife Clinic
Dr. Psiholog Raluca Anton este managing partner PsyLife Clinic și co-fondator Holo – Psihologie pentru comunitate.
Are o experiență de peste 12 ani în munca cu oamenii, fie că este vorba de susținut cursuri, training-uri sau formări, fie că este vorba de activitatea pe care o desfășoară în procesul psihoterapeutic sau cel de coaching.
Dincolo de formarea profesională realizată în cadrul universității, Raluca are o formare de lungă durată în știința relațiilor. De-a lungul anilor de studiu și de muncă în domeniul cercetării a învățat să privească procesul terapeutic sau de training din perspectiva evidențelor și a validității științifice.
In plus, unul dintre obiectivele ei este să promoveze către publicul larg psihologia validată științific, motiv pentru care este realizatorul emisiunii Jurnal de Psiholog, a podcast-ului Jocurile Minții pe care le puteți urmări sau asculta sau pe site-ul: ralucaanton.ro cât și contributor la diverse reviste online.

Sinziana Maioreanu
CEO Aegon Romania
În prezent CEO Aegon România, Sînziana a urmat cursuri aprofundate de People Management, General Management, Marketing Strategic, Macroeconomie, Microeconomie, Afaceri Internaționale, Comportament Organizațional ale Canadian Romanian MBA Program.
Sinziana este specialist certificat de William Arruda în branding personal și dezvoltarea carierei.
La baza este inginer, a absolvit Universitatea Politehnică din București. Începând cu anul 2010 s-a alăturat companiei Aegon a cărei activitate (asigurări și pensii private) le coordoneza în calitate de Country Director.
Până în 2010 a fost Președintele Consiliului de Administrație al Signal Iduna România, compania germană de asigurări de viață și sănătate. În perioada 2004-2008 a fost Director Comercial și Vicepreședinte al Interamerican (Asigurări și Pensii).
Sinziana a participat la proiecte unice cum ar fi: introducerea în România a primului sistem electronic de plăți, (Multicash, 1995), lansarea conceptului Employee Benefits & ING Office-urilor, introducerea conceptului de worksite marketing ING sau proiectul Pilonului II Pensii, lansarea primei asigurări medicale și a primului spital privat din România alături de Eureko, lansarea companiei de asigurări private de sănătate Signal Iduna și aducerea ei pe locul trei în piață (cu un market share de 7.6% după doar 9 luni de activitate), până la, în zilele noastre, conducerea Aegon, singura companie specializată în bancassurance din țara noastră.
În 2016 a acceptat premiul Transylvanian CEO of the Year Award din partea The Woman Leadership Conference.
5 minutes pitch

Horia Szabo
Conacul Archia

Ionuț Gherle
CEO UCMS by Arobs

Andrea Adamo
Fondator 3minutesjob

Andrei Vasile
Co-Founder, SanoPass
PARTENERI HR SUMMIT 2019
Cei care susțin industria de HR, înțeleg nevoile și provocările pieței și ajută la dezvoltarea ei.
PARTENERI PRINCIPALI:
MAȘINA OFICIALĂ:
OFFICIAL TIMEKEEPER:
PARTENERI:
SUSTINATORI:
#wearelibero
Suntem arhitectii de evenimente B2B, B2C si PR si credem in conexiunile dintre oameni. Facilitam accesul la o industrie puternica, livram continut de talie internationala si organizam evenimente memorabile. Suntem o echipa tanara, atenta la detalii si ne tii minte zambetul prietenos de la o editie la alta! Tocmai de aceea, clientii nostri devin parteneri, iar partenerii ne devin prieteni.
Fa cunostinta cu o parte din proiectele pe care le-amn dezvoltat de-a lungul timpului: HR Summit The SuperHeRoes Conference, The Woman Leadership Conference, TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ArchiTECHture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, HR Breakfast, Ecommornings, Been there.NET, Fiscalitate 24.7, Targul de Turism Touristica.