HRSUMMIT

Pe 19 noiembrie 2025 ne-am revăzut la HR Summit 2025!

Un eveniment cu tradiție, dedicat oamenilor din HR care vor să fie la curent cu noutățile din industrie: de la trends, la tehnologii și bune practici.

Tematica HR Summit 2025 a fost: ”Slow HR: Când organizația are nevoie de timp, nu de impulsuri”.

Tematica din 2025:

Slow HR – Când organizația are nevoie de timp, nu de impulsuri

Într-o lume în care viteza este adesea confundată cu progresul, HR Summit 2025 a adus în prim-plan un alt ritm: Slow HR. O invitație la reflecție, la decizii strategice luate cu răbdare și la reconectarea cu valorile umane din spatele proceselor organizaționale.

Slow HR înseamnă:

  • Timp pentru a înțelege cu adevărat nevoile echipelor
  • Spațiu pentru leadership autentic și echilibru emoțional
  • Procese sustenabile în recrutare, retenție și dezvoltare

Este anul în care ne-am întrebat: ce se întâmplă când nu mai reacționăm impulsiv, ci acționăm intenționat?

Când și unde a avut loc HR Summit 2025

🗓️ Data: 19 noiembrie 2025
📍 Locația: Cluj-Napoca, Hotel Radisson Blu

Două zile dedicate profesioniștilor din HR, management, employer branding, learning & development, psihologie organizațională și nu numai. Un spațiu de idei, oameni și soluții pentru viitorul muncii.

Ce este HR Summit

HR Summit este cea mai longevivă conferință de resurse umane din România, un hub regional de idei și inovație în domeniul HR. De peste 10 ani, la HR Summit aducem împreună specialiști din companii locale și internaționale pentru a discuta tendințe, provocări și soluții pentru piața muncii.

Cu fiecare ediție, HR Summit:

  • Creează conexiuni relevante între profesioniști
  • Generează insight-uri aplicabile direct în organizații
  • Oferă o platformă pentru leadership autentic și schimb de bune practici

Este evenimentul care pune oamenii în centrul transformărilor de business.

CRINA CIOCIAN

CRINA CIOCIAN (moderator)

Crina Ciocian și-a început călătoria în antreprenoriat în urmă cu 15 ani, specializându-se în organizarea de evenimente B2B în diverse industrii. Prin proiectele dezvoltate de la zero, a dobândit rapid abilități antreprenoriale esențiale și a reușit să se conecteze cu lideri din domenii precum ecommerce, business, resurse umane, turism, arhitectură și construcții.

În 2015, Crina a co-fondat Meron, cel mai mare lanț de coffee-shopuri de specialitate din România. Ca si managing partener în cadrul Meron, Crina este implicată în mod activ în luarea deciziilor strategice care țin de imaginea, poziționarea brandului și de dezvoltarea acestuia.

Pe lângă Meron, Crina coordonează proiectul The Woman, care include revista omonimă, conferința anuală – cel mai mare eveniment din România dedicat leadershipului feminin – și o serie de evenimente conexe. Prin The Woman, Crina promovează femeile care, prin munca și implicarea lor, contribuie la un mediu de business sănătos și la îmbunătățirea societății civile. Proiectul oferă inspirație și motivație pentru femeile aflate la început de drum sau interesate de dezvoltarea personală și profesională.

În 2023, Crina a inaugurat Meron Gallery, o galerie de artă în centrul orașului Cluj-Napoca, unde ocupă rolul de curator.

mugur tolici

MUGUR TOLICI

Director de Resurse umane al Băncii Naționale a României

Mugur Tolici este Directorul de Resurse umane al Băncii Naționale a României. Pe parcursul celor 30 de ani de activitate în cadrul BNR, dl. Tolici a ocupat poziții de conducere în mai multe domenii de activitate precum: politică monetară, tezaur și emisiune monetară, administrarea băncii.

În perioada 2018–2019, a reprezentat România la Fondul Monetar Internațional, în calitate de Senior Adviser al Directorului Executiv. Dl. Tolici deține o bogată experiență academică, dobândită în calitate de cadru didactic asociat al Academiei de Studii Economice (1997 – 2010) și al Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative din București (2011- prezent).

De profesie economist, dl Tolici este doctor în Finanțe al Academiei de Studii Economice din București.

Ioana Moldovan

IOANA MOLDOVAN

Corporate Sales Manager, MEDLIFE

Cu peste 13 ani de experiență în MedLife, Ioana Moldovan a evoluat de la rolul de Account Manager la cel de Corporate Sales Manager, poziție în care, de mai bine de 7 ani, implementează strategia de vânzări corporate și dezvoltă portofoliul de clienți la nivel regional.

Dan Koblicska

DAN KOBLICSKA

Vice President | Managing Director Engineering Capgemini Romania

Cu peste 25 de ani de experiență directă în resurse umane, software, consultanță și training, Dan Koblicska ocupă în prezent funcția de Vice President | Managing Director Engineering în cadrul Capgemini Romania. Are responsabilitate în creșterea veniturilor și dezvoltarea diviziei de ER&D din Romania.

In munca sa de zi cu zi este preocupat de dezvoltarea cunoștințelor profesionale ale echipei și adoptarea rapida a noilor tehnologii.

Pe plan extern are ca obiectiv construirea de relații reciproc avantajoase pe termen lung cu managementul executiv din organizațiile clienților, partenerilor și furnizorilor, precum și o colaborare activă cu celelalte divizii ale corporației.

Viziunea sa se bazează pe importanța culturii organizaționale, și crede că încrederea, îndrăzneala și libertatea de decizie sunt condiții obligatorii pentru success.

Gina Lupu

GEORGINA LUPU FLORIAN

Co-CEO al Wolfpack Digital

Cu o formare multidisciplinară în inginerie software, psihologie, industrii creative și management, Georgina Lupu Florian este antreprenoare și Co-CEO al Wolfpack Digital, o agenție premiată de dezvoltare de produse digitale care construiește aplicații web și mobile start-to-end pentru clienți din întreaga lume din sănătate, finanțe, greentech IoT, transport etc.

Echipa ei a câștigat premiul Webby pentru AI Responsabil în 2024 (NYC) și European Technology Awards în 2020 pentru Dezvoltare de Aplicații (Paris), și a ajuns în finala Apple Design Awards în 2023. Ea este speaker, mentor activ pentru startup-uri, co-fondator al Women in Tech Cluj și membru în Consiliul Transilvania IT Cluster și Global Women TechLeaders. A lucrat personal cu peste 100 de antreprenori până acum.

Gina crede în puterea transformatoare a inovației tehnologice, a comunităților și a diversității. A fost numită CESA Ecosystem Hero of the Year 2023 și a fost nominalizată la nivel național pentru distincția EY Entrepreneur of the Year în 2024.

ADRIAN DINCA

HR Director EMEA în cadrul Vertiv

Cu peste 18 ani de experiență în domeniul resurselor umane, ocup în prezent rolul de HR Director EMEA în cadrul Vertiv, unde sunt pasionat de dezvoltarea talentelor și de susținerea performanței prin oameni.

Am o experiență extinsă în conducerea inițiativelor de schimbare și transformare organizațională, atât în roluri de HR, cât și ca Director de Îmbunătățire Continuă, pentru organizații mari. Cariera mea include experiențe internaționale semnificative, cu responsabilități în SUA, Mexic, India și diverse țări din Europa, ceea ce mi-a oferit o perspectivă globală asupra practicilor de leadership și management al oamenilor.

Oana Chirita

OANA CHIRIȚĂ

Avocat Chiriță și Asociații

Oana Chiriţă este Partener fondator a societăţii de avocatură Chiriţă şi asociaţii, societate înfiinţată în 2011 şi care e în prezent între cele mai mari societăți de avocatură din Transilvania. Ea conduce departamentul de consultanţă şi litigii non-penale, fiind specializată în dreptul contractelor comerciale, dreptul european al muncii, în dreptul proprietăţii intelectuale, în dreptul energiei, IT law, AI legal issues, şi dreptul transportului.

În domeniul dreptului muncii, Oana Chiriță acordă încă de la înființare consultanță juridică permanentă pentru câteva din cele mai importante companii din Cluj, având o experiență vastă atât în procedurile interne ale acestor companii în raport de angajații lor cât și în încheierea, modificarea sau executarea contractelor de muncă ale angajaților. A participat la negocierea unor exit package de peste 1 milion Euro și a evitat cu succes multiple situații litigioase.

Pentru a cunoaşte toate dimensiunile posibile care pot să apară pe piaţa muncii în prezent – o piaţă extrem de dinamică – Oana Chiriţă a obţinut certificări în domeniul securităţii informaţiei, a protecţiei datelor cu caracter personal şi respectiv a inteligenţei artificiale, deţinând calificarea de Artificial Intelligence Compliance Professional for Europe.

OVIDIU TEODORESCU

CEO, UMCS by AROBS

A absolvit Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca și are o vastă experiență profesională în sectorul tehnologiei, acumulată în aproape 30 de ani petrecuți în roluri în management, vânzări, consultanță, product management, partea operațională de business și marketing.

Crede într-un leadership pozitiv și consideră că un mediu de colaborare este esențial pentru succes. De asemenea, este pasionat de inovarea continuă și de creșterea echipelor, dar și a oamenilor în mod individual.

SIMONA FUCHILA

Chief Human Resources Officer (CHRO) at UAC Europe part of Montana Aerospace Group

Simona Fuchila is a transformative HR leader with over 25 years of experience across Romania, the UK, and Europe. She has built organizations from the ground up, growing teams from 1 to 3,500 employees while fostering sustainable people strategies.

With deep expertise in change management, leadership development, and Lean methodologies, Simona creates HR practices that balancae business performance with human connection. An EMBA graduate and certified executive coach, she is passionate about shaping authentic leadership, emotional balance, and collaborative cultures—values that align perfectly with the spirit of engage HR.

ROBERT KATAI

Marketing Strategist & Consultant

Robert Katai este expert în marketing cu o experiență de peste 18 ani în industrie. Proiectele lui au ajuns în publicații precum TechCrunch, AdWeek, Entrepreneur sau Forbes și periodic vorbește la diferite evenimente de business și marketing.

Conținutul pe care-l creează ajunge săptămânal de mii de marketeri și profesioniști care doresc să facă un marketing sustenabil și sănătos.

În 2014 a lansat primul proiect de Instagram Marketing din România – Instagramology, în 2017 a evanghelizat industria cu importanța podcastului în business iar din 2023 organizează conferința de marketing pentru marketerii și antreprenorii care doresc să vorbească aceeași limbă – GrowthCon. 

christa de anna

CHRISTA DE ANNA

Founder & Business Lead al CloudSSM

Christa este Founder & Business Lead al CloudSSM, o platformă SaaS care ajută companiile să digitalizeze și să automatizeze procesele de Sănătate și Securitate în Muncă. CloudSSM simplifică activitățile care, de obicei, consumă mult timp — precum instruirea angajaților, testele de verificare, semnarea documentelor și arhivarea — astfel încât echipele să lucreze mai rapid, mai clar și fără birocrație.

De-a lungul carierei, Christa a contribuit la dezvoltarea unor produse software și soluții enterprise, fiind implicată în toate etapele: de la înțelegerea nevoilor clienților și validarea pieței, până la strategie, dezvoltare, lansare și scalare. Preferă soluțiile moderne și construite împreună cu utilizatorii, pentru că „un produs bun se creează în dialog cu cei care îl folosesc.”

Are o experiență solidă în semnătură electronică și servicii de încredere, colaborând cu parteneri internaționali și cu companii din diverse industrii. A contribuit la proiecte care au ajutat organizațiile să devină paperless, să reducă birocrația și să lucreze mai eficient și mai sigur. În tot ceea ce face, Christa caută echilibrul între tehnologie, oameni și rezultate, încurajând companiile să privească digitalizarea ca pe o oportunitate reală de evoluție.

Claudia Pintea

CLAUDIA PINTEA

Manager Integrare Operatiuni / Roll-In Manager la EBS CLUJ

Sunt Learning & Development Manager la EBS Cluj si am o experienta de peste 18 ani in mediul corporate, din care mai mult de 10 ani dedicati dezvoltarii oamenilor si transformarii organizationale.

Contribui activ la implementarea initiativelor globale de HR, fiind implicata atat in proiecte de tranzitie, cat si in cele de transformare digitala si culturala, care conecteaza invatarea, leadershipul si schimbarea sustenabila in companie.

Cred in echilibru, reflectie si in puterea oamenilor de a transforma schimbarea in crestere.

Alina si Davia

DAVIA ARGEȘANU și ALINA BEBIA

Fondatoare ale companiei de consultanță în resurse umane EPIC Business Human Strategy

Davia și Alina au fondat EPIC Business Human Strategy în urmă cu 13 ani, după o carieră de peste 15 ani în poziții de management al resurselor umane, în diverse companii multinaționale din industrii variate și medii organizaționale complexe.

În cadrul EPIC, echipa coordonată de Davia și Alina construiește soluția potrivită pentru îndeplinirea obiectivelor profesionale atât ale candidaților, cât și ale organizațiilor. Înțelegând cultura, contextul, momentul din organizații, se adaptează astfel încât să aibă succes împreună cu clienții lor.

În business-ul pe care îl conduc, Davia și Alina oferă consultanță customizată pentru proiecte de business și de resurse umane – business strategy development, proiecte de transformare organizațională, performance management, total rewards, Assessment & Development Centers pe baza metodologiei SHL, talent strategy and development, career coaching, executive search / talent acquisition pentru pozitii de top, middle management, speciaiști de nișă.

Prin munca lor, pot și știu să transforme ideile și așteptările clienților, în proiecte și experiențe memorabile.

Sinziana Muresan HR Speaker

SÎNZIANA MUREȘAN

Director of Human Resources at Emerson Cluj

Sînziana Mureșan is the Director of Human Resources at Emerson Cluj, where she leads people-centric strategies focused on leadership development, inclusion, and employee well-being. With over 20 years of experience in corporate leadership and organizational transformation, she brings a unique blend of strategic vision and hands-on expertise in talent management, organizational culture, and performance optimization.

A graduate of the Executive MBA program at the University of Cambridge, Sînziana is a passionate advocate for lifelong learning and coaching. Her approach empowers teams and individuals to unlock their full potential, fostering environments where trust, transparency, and continuous growth are foundational.

Throughout her career, she has successfully guided large organizations through complex changes, championed diversity and inclusion initiatives, and implemented global best practices across various international markets. Her leadership philosophy is rooted in adaptability, trust, and the transformative power of human connection.

Hermann si Oswald

OSWALD BROEKSEMA și HERMANN TOEBES

Consultanți Authentic Business

Hermann și Oswald fac parte din mișcarea Authentic Business din Olanda, contribuind la introducerea și facilitarea atelierelor AB și îndrumând echipele în aplicarea principiilor AB în leadership și transformarea organizațională.

Principiile unei relații bune sunt respectul, egalitatea și reciprocitatea.

Ne concentrăm pe ajutarea companiilor să construiască culturi de încredere, scop și aliniere, în care oamenii se simt văzuți, apreciați și implicați – nu doar ca angajați, ci ca ființe umane întregi.

Împreună, Oswald și Hermann formează un duo complementar – combinând intuiția strategică și profunzimea relațională, perspicacitatea în afaceri și autenticitatea umană – pentru a ajuta liderii și profesioniștii din domeniul resurselor umane să promoveze culturi sănătoase, orientate spre scopuri, care conectează semnificația personală cu impactul organizațional

BIANCA SALAHORU

Senior Trainer | Authentic Business Consultant

„20+ ani de experiență. 5 continente. 1 convingere: oamenii ascund comori.”

Bianca crede că în fiecare om Dumnezeu a pus o comoară ce merită descoperită și pusă în lumină.

Cu un doctorat în Sociologie (UBB) și peste două decenii de experiență pe cinci continente, a echipat lideri din peste 100 de țări în management organizațional, dezvoltând o profundă înțelegere a diversității și a modului în care aceasta aduce valoare echipelor.

În calitate de consultant Authentic Business, Bianca creează experiențe de învățare memorabile și incluzive, în care fiecare participant se simte văzut, auzit și împuternicit să contribuie cu autenticitate. Ea oferă echipelor HR instrumente simple, dar transformatoare, pentru a descoperi ce motivează oamenii, unde pot excela și unde nu, respectiv cum se pot construi echipe care prin autenticitate și conectare să aibă un nivel crescut de implicare și performață încă din faza de onboarding.

„My Story. Our Story. The Big Story”.

Magnoliu Stan

MAGNOLIU STAN (moderator)

Consultant HR și Manager Executiv la Smart HR România

Magnoliu este în prezent consultant HR și Manager Executiv la Smart HR România, companie pe care a înființat-o în anul 2002 și care activează de atunci cu succes pe plan național. Magnoliu Stan are o activitate profesională de peste 20 ani în HR și dezvoltare personală.

Întreaga sa activitatea se concentrează pe a oferi clienților un parteneriat de încredere, un parteneriat care-i încurajează să pășească în afara zonei lor de confort pentru ca apoi să poată „lăsa magia să se întâmple”.
Fidel crezului său, s-a dezvoltat în permanență, tocmai pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de afaceri ale clienților săi și a pus bazele Smart HR, o companie ce oferă servicii complete de HR&Business, de la componente de training, recrutare și selecție de personal, evaluare profesională și psihologică și până la coaching și consultanță în afaceri.

AGENDA EVENIMENTULUI

19 noiembrie 2025

Ora CONFERINȚA Detalii
8:00 – 9:10
Welcome coffee & registration
9:15 – 9:35
Intro Slow HR
Moment surpriză
09:35 – 09:40
Deschidere eveniment
Moderatori: CRINA CIOCIAN & MAGNOLIU STAN
09:40 – 10:00
Prezentare tema eveniment
Authentic Business: HERMANN TOEBES & OSWALD BROEKSEMA
10:00 – 10:30
Panel 1 > Slow Loyalty: de ce stabilitatea nu se poate grăbi
Moderator: CRINA CIOCIAN – Founder HR SUMMIT

MUGUR TOLICI – Director HR, BNR

IOANA MOLDOVAN – Corporate Sales Manager, MEDLIFE
10:30 – 10:50
Prezentare
OVIDIU TEODORESCU – CEO, UCMS by AROBS
10:50 – 11:20
Panel 2 > Change Fatigue vs. Strategic Patience
Moderator: DAN KOBLICSKA – Vice President | Managing Director Engineering Capgemini Romania

ADRIAN DINCA – HR Director EMEA în cadrul Vertiv

GEORGINA LUPU FLORIAN – Co-CEO al Wolfpack Digital

CHRISTA DE ANNA – Founder & Business Lead Cloud SSM
11:20 – 12:00
Coffee Break
12:00 – 12:30
Panel 3 > The Future of Learning: Cum se transformă dezvoltarea oamenilor în era post-training
Moderator: MAGNOLIU STAN – Consultant HR și Manager Executiv la Smart HR România

CLAUDIA PINTEA – Manager Integrare Operatiuni / Roll-In Manager E-on

SINZIANA MUREȘAN – HR Director Emerson Automation Solutions
12:35 – 12:55
Prezentare
ROBERT KATAI – Marketing Strategist & Consultant
13:00 – 14:25
Prânz & Networking
Ora WORKSHOPURI
14:30 – 15:30
WORKSHOP 1:

Slow HR: „Superman e în burnout . Wonder Woman n-a mai salvat un deadline de mult.” De ce avem nevoie de alți eroi în business?

Susținut de: DAVIA ARGESANU – Managing Partner@Epic Business Human Strategy și SERGIU CONDREA – Organizational Consultant @Epic Business Human Strategy
14:30 – 15:30
WORKSHOP 2:

“Seen”: A Simple Authentic Business Tool for Deeper Employee Insight, powered by Authentic Business

Un workshop susținut de BIANCA SALAHORU, Reframing Lives
15:30 – 16:30
WORKSHOP 3:

De la restructurare la reconstrucție: cum gestionăm corect încetarea contractelor

Un workshop susținut de Oana Chirița, Avocat Chiriță și Asociații
16:30 – 17:30
Prosecco & Networking

Locație: RADISSON BLU HOTEL

Adresă: Aleea Stadionului 1, Cluj-Napoca 400372

PARTENERI HR SUMMIT 2025

Cei care susțin industria de HR, înțeleg nevoile și provocările pieței și ajută la dezvoltarea ei.

Eveniment sustinut de:

Parteneri:

Mobility partner:

Event management:

Eveniment comunicat prin:

#wearelibero

Suntem arhitectii de evenimente B2B, B2C si PR si credem in conexiunile dintre oameni. Facilitam accesul la o industrie puternica, livram continut de talie internationala si organizam evenimente memorabile. Suntem o echipa tanara, atenta la detalii si ne tii minte zambetul prietenos de la o editie la alta! Tocmai de aceea, clientii nostri devin parteneri, iar partenerii ne devin prieteni.

Fa cunostinta cu o parte din proiectele pe care le-amn dezvoltat de-a lungul timpului: HR Summit The SuperHeRoes Conference, The Woman Leadership Conference, TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ArchiTECHture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, HR Breakfast, Ecommornings, Been there.NET, Fiscalitate 24.7, Targul de Turism Touristica.