HR Summit 2023

HR SUMMIT, EDIȚIA 2023

CONFRONTING HR CHALLENGES: THE PERSISTENT AND THE UNCHARTED

9 NOIEMBRIE 2023, RADISSON BLU HOTEL, CLUJ NAPOCA

Am ales această temă având în vedere că, în ciuda discuțiilor care au avut loc de-a lungul anilor despre provocările cu care se confruntă departamentele de resurse umane, cum ar fi lipsa de personal calificat, scăderea productivității, noutățile legislative, necesitatea oferirii beneficiilor angajaților și dificultatea reținerii talentelor în companii, acestea par să fie mai prezente și mai acute ca niciodată.

În același timp, tehnologiile precum inteligența artificială, munca în regim hibrid și tehnologia aduc soluții noi, dar pun și mai multă presiune pe specialiștii în resurse umane, datorită caracterului lor inovator.

Pentru această ediție, așteptăm peste 200 de participanți ținând cont de ediția anterioară, cu precădere din zona Transilvaniei.

SPEAKERI 2023

Ce se întâmplă în acest moment în organizații? Cum se ocupă colegii noștri din industrie de gestionarea echipelor din companii? Aflăm răspunsurile în această ediție, care pune la dispoziție posibile soluții pentru cele mai presante probleme, precum și idei si indicii legate de viitorul spațiului de muncă.

Magnoliu Stan

Consultant HR și Manager Executiv la Smart HR România

Magnoliu este în prezent consultant HR și Manager Executiv la Smart HR România, companie pe care a înființat-o în anul 2002 și care activează de atunci cu succes pe plan național. Magnoliu Stan are o activitate profesională de peste 20 ani în HR și dezvoltare personală.

Întreaga sa activitatea se concentrează pe a oferi clienților un parteneriat de încredere, un parteneriat care-i încurajează să pășească în afara zonei lor de confort pentru ca apoi să poată „lăsa magia să se întâmple”.

Fidel crezului său, s-a dezvoltat în permanență, tocmai pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de afaceri ale clienților săi și a pus bazele Smart HR, o companie ce oferă servicii complete de HR&Business, de la componente de training, recrutare și selecție de personal, evaluare profesională și psihologică și până la coaching și consultanță în afaceri.

Alina Perrin

Alina Perrin

Head (& Heart) of People Amber

Alina Perrin este un om care creste oameni. Intr-o evolutie continua, ea a combinat perspectivele acumulate de-a lungul anilor luand ce este mai valoros din fiecare: de la vanator de talente la strateg in resurse umane, de la trainer si facilitator la coach, de la speaker impartasindu-si cunostintele si experienta cu audienta la scriitor si contribuitor la diferite reviste de specialitate.

Steaua ei calauzitoare a fost intotdeauna revelarea potentialului oamenilor pe care i-a insotit.

In cei peste 20 ani de cariera, Alina a construit o expertiza internationala (Franta, Italia, Romania) ocupand pozitii de director de HR operational (piete emergente si mature) si functional (nivel mondial), completata de o experienta de business in marketing si commercial, in companii lider de piata (Renault, Accenture, L’Oreal).

Dupa o incredibila perioada sabatica de autodescoperire, Alina s-a intors in viata profesionala ca antreprenor infiintand propriul sau start up (SERMAN INSIGHT) menit sa contribuie la fericirea oamenilor din corporatii.

Experienta de corporatie combinata cu cea de antreprenor au condus-o natural catre lumea start up-urilor si astfel a intrat intr-una dintre cele mai dinamice si inovante piete din tech: industria video gamingului, ca director de resurse umane in Amber Studio.

Alina crede profund in potentialul infinit al fiintei umane, fie el la momentul confruntarii cu potentialul infinit al masinii…, explorandu-le relatia, viitorul si modul de a contribui la o lume sub semnul armoniei.

ionut gherle

Ionuț Gherle – moderator

Partner & Chief Growth Officer WE AS WEB

Cu o experiență de peste 18 ani în industria de soluții software și mai mult de 8 ani în roluri de leadership, în 2023, Ionuț Gherle a decis să înceapă un nou rol în lumea antreprenoriatului. În prezent, ocupă funcția de Partner & Chief Growth Officer în cadrul WE AS WEB, una dintre cele mai mari companii de IT din țară cu acționariat 100% românesc.

Trecând de la o carieră desăvârșită în IT la o călătorie antreprenorială, Ionuț se concentrează acum pe extinderea strategică a WE AS WEB.

Entuziasmul lui Ionuț pentru IT s-a aprins în timpul parcursului său academic. A obținut diploma de la Facultatea de Informatică a Universității Tehnice din Cluj-Napoca, urmată de un master în Management și Ingineria Afacerilor și un Executive MBA la Universitatea din Hull.

Cu un angajament solid față de învățarea continuă, Ionuț menține un efort constant pentru a-și atinge obiectivele și pune un accent semnificativ pe munca în echipă. Abilitățile sale de negociere, expertiza tehnică vastă și stilul său unic de conducere sunt esențiale pentru a impulsiona creșterea companiei.

Alina Pop

Alina Pop

Operations Director Romania Foundever Romania

Cu aproape 20 de ani de experienta in operatiuni, comercial si management general in diverse industrii, Alina Pop ocupa in prezent functia de Director de Operatiuni Romania in cadrul companiei Foundever Romania.

Alina a absolvit Facultatea de Electrotehnica din cadrul Universitatii Tehnice din Cluj Napoca, un program de studii aprofundate in inginerie electrica si un Executive MBA la Cotrugli Business School.
Ceea ce o caracterizeaza este imbunatatirea si dezvoltarea continua, determinarea, perseverenta si este interesata de utilizarea solutiilor inovatoare in business.

Dan Bruma

Dan Bruma

Dan lucreaza de peste 15 ani in consultanţă, training si dezvoltare de leadership. A inceput ca Business Development Manager si apoi ca Senior Trainer intr-una din companiile de training din Top 5 pe piata din Romania. A fost responsabil de construirea si implementarea unor programe de training si dezvoltare complexe, evaluarea lor si implementarea strategiilor de imbunatatire.

Trainer senior cu experiență internațională în gestionarea proiectelor de dezvoltare în peste 15 țări ( I.E. Romania, Bulgaria, Germania, Mexic, Polonia, Rusia, Statele Unite, Ucraina, Marea Britanie, Vietnam, Macedonia, Serbia), Dan are o intelegere clara a pasilor necesari pentru implementarea si incurajarea unor initiative de training de succes.

Lucrand impreuna cu grupuri diferite de oameni din industrii variate, Dan isi poate adapta cu usurinta stilul de facilitare si continutul oricarui tip de audienta. Obiectivul lui principal este sa arate legatura intre informatiile prezentate in sala si obiectivele de dezvoltare individuale si organizationale – deoarece stie ca participantii sunt incurajati sa practice ceea ce invata atunci cand inteleg modul in care actiunile lor influenteaza performanta companiei.

Cristiana Belodan

După 14 ani petrecuți în agenții de advertising locale și internaționale, Cristiana a ales de câțiva ani calea antreprenoriatului. Așadar, continuă să facă ceea ce iubește: lucrează cu branduri și oameni de Marketing & Comunicare din rolul de Brand Strategy Consultant.

Cu o experiență extinsă în proiecte de Audit de Brand & Poziționare, Cristiana studiază intens tipologii de target și comportamente de consum. Inclusiv variațiile de mindset în relația cu job-ul și motivațiile profesionale ale generațiilor tinere…și foarte tinere.

Consideră partea de research o etapă vitală pentru orice profesionist care dorește să convingă prin comunicare profile diferite de Clienți și potențiali Candidați. Cristiana și-a ghidat cariera după deviza ”Honesty is the best Branding Strategy”. Și încearcă să își păstreze mintea mereu trează, hrănindu-se cât de des poate cu evenimente culturale, teatru, concerte și multe, multe cărți.

SINZIANA MURESAN

Sinziana Muresan

HR Director Emerson Cluj

Sinziana Muresan is currently HR Director for Emerson Cluj. With a twenty-year career in corporate environments, her previous role was of Business Center Director where she oversaw a 600 people organization, focused on quote-to-cash activities for EMEA and on global support in IT, Marketing, Trade Compliance, Legal, Travel, Chat and Business Administration and Intelligence domains. In this position, Sinziana successfully managed to ensure stability, performance, and growth during massive organizational changes and under covid-19 uncertainty environment. Her prior position beforehand was of Project Director, responsible for the timely execution of complex multi-million dollar projects. Throughout her career, she helped set up Customer Service, Trade Compliance and Materials departments, training and implementing best practices in various locations across the globe (China, Dubai, Brazil, Singapore, Romania and France among others). She lead the Eastern Europe chapter of Women Impact Network – Employee Resource Group, being a high supporter of diversity and inclusion. Sinziana holds a Bachelor’s degree in European Studies, a Master’s degree in Marketing Research and an Executive MBA with the University of Cambridge.

Cristina Bidiga

Cristina Bidiga

Cristina Bidiga are 22 de ani de experiență în domeniul juridic. Este specializată în dreptul muncii și în soluționarea disputelor. Asistă clienți în proceduri de insolvență, litigii comerciale, de contencios administrativ si contraventional si conflicte de munca. În cadrul proiectelor de dreptul muncii gestionate pentru clienți din sectoare precum auto, telecomunicații, IT sau construcții, Cristina a acordat asistență în legătură cu întreaga gamă de aspecte specifice acestei practici.

Cristina a contribuit la implementarea unor planuri de reorganizare care au implicat ample procese de disponibilizare a salariaților sau transferuri de activitate, asigurând pregătirea documentației relevante, reprezentarea clienților la întâlnirile cu reprezentantii salariatilor și reprezentarea cu succes a clienților în instanta.

Experiența sa în domeniul dreptului muncii vizează și alte aspecte complexe referitoare la probleme de hartuire si discriminare, drepturi de proprietate intelectuala in contextul inventiilor de serviciu, inclusiv in fata autoritatilor si a instantei de judecata.

Cristina a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Este membru al Baroului Cluj.

Lucian Cimpoies

Lucian Cimpoieș

Lucian Cimpoieș este consultant reglementari salarizare si unul dintre cei mai dedicați ingineri software din cadrul Alfa Software, fiind specializat în eficientizarea proceselor de HR & salarizare prin intermediul aplicației dedicate din cadrul sistemului ERP ASiS.

Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul legislației de salarizare din România și odată cu dezvoltarea a peste 5 versiuni a aplicației de salarizare din cadrul sistemului ASiS ERP, Lucian a devenit un expert și o figură respectată din această zonă.

Dăruirea, determinarea și înclinația lui pentru rezolvarea problemelor complexe l-au propulsat rapid într-un rol rol esențial în dezvoltarea aplicației emblematice de salarizare ASiS ERP, care de atunci a devenit soluția de bază pentru peste 600 de companii românești de toate dimensiunile.

Lucian transpune reglementările complexe de salarizare în funcții intuitive și ușor de utilizat în aplicațiile pe care le dezvoltă.

LAVINIA NICOARA

Lavinia Nicoară

Head of Recruting msg systems România

Lavinia este în prezent Head of Recruiting la msg systems România. Cu o experiență de peste 12 ani în mediul IT, a experimentat toate verticalele unui department de HR și a ales să se specializeze în recrutare, domeniul care iți cere mereu să te reinventezi, să fii creativ și să comunici într-un mod cât mai autentic valorile brandului pe care îl reprezinți.

Cu o specializare în People Analytics la Cambridge University, ea crede că datele ne dau congruență, direcție și structură dar noi suntem datori să le folosim cu viziune, în folosul oamenilor pe care îi reprezentăm în organizații.
Lavinia crede că în fiecare zi piața muncii se schimbă și că trebuie să fii suficient de agil încât să te adaptezi rapid la schimbări. Nu poți face recrutare bine, decât dacă înțelegi cu adevărat ce vor oamenii de la carierele lor, ce îi motivează să se trezească dimineața și să vină la muncă dar mai ales, care sunt adevăratele motive pentru care oamenii aleg să facă schimbări profesionale.

În viața persoanală este autor de carte pentru copii, pasionată de psihologie și comunicare iar motivația ei principală o reprezintă fetițele ei, cărora vrea să le lase moștenire o piață a muncii mai sănătoasă.

Dan Koblicska

Dan Koblicska

Country Director, Capgemini Engineering

Executive Manager cu experiență directă în resurse umane, software, consultanță, asigurări și training, Dan Koblicska ocupă în prezent funcția de Country Director în cadrul Capgemini Engineering.
Este interesat de competențe antreprenoriale, de start-up-uri și de utilizarea de soluții inovatoare la probleme de business.

Printre ariile sale de activitate se numără: recrutarea, managementul conflictelor, consiliere în carieră, certificarea DISC, implementare de procese, crearea de noi echipe, sau management de proiect.

georgiana panker

Georgiana Pankler

Head of HR, Yonder

Georgiana este Head of HR la Yonder, companie dezvoltatoare de software. Are o experiență bogată în group & team dynamics și este pasionată de cultură organizațională, pe care o vede ca element cheie ce măsoară atât succesul, cât și sănătatea unei companii. Face parte din echipa Yonder de 12 ani – în această perioadă a fost factor cheie în inițerea și implementarea proceselor din sfera dezvoltării organizaționale și a strategiilor de HR. Începând din 2021, contribuie cu expertiză în resurse umane pentru procesele de fuziune și achiziție, dar și în integrarea noilor companii în cultura și ecosistemul de business al grupului din care fac parte (Total Specific Solutions).

Este pasionată de antropologie și de modul în care aceasta poate fi folosită pentru o mai bună înțelegere a provocărilor organizaționale – interacțiunea echipelor, a comunităților, felul în care se întrepătrund și se completează nevoile individuale cu cele de grup într-un context distribuit și fragmentat. Ca parte a echipei de management, se preocupă de modul în care se pot proiecta experiențe autentice într-un mediu hibrid și de felul în care se poate facilita creșterea, învățarea și bunăstarea oamenilor din companie.

Raymond Marin

Raymond Marin

Managing Partner Marco Polo

Cu un master obținut la IMD Lausanne și acreditări în coaching atât în NLP cât și de la prestigioasa asociație Performance Consultants International, și din postura de Managing Partner al Marco Polo CEE, Raymond Marin sprijină dezvoltarea mediului de business, prin accelerarea dezvoltării oamenilor care contribuie la acesta.

Firul roșu al întregii experiențe profesionale a lui Raymond stă în capacitatea de a sesiza extrem de rapid abilitățile și potențialul unei persoane și de a îl spijini să devină cea mai bună versiune a sa.

În toată experiență de 30 de ani și în toate rolurile de pe care le-a avut, de la prima funcție de sales management la Bursa de Mărfuri la 19 ani până la funcțiile de board în multinaționale și fondator de companii de IOT sau de consultanță, acest fir roșu l-a călăuzit să dezvolte în mod natural business-uri complexe și să coaguleze echipe de parteneri care să îmbrățișeze ideea de dezvoltare a potențialului uman.

Pavel Cristian Gabriel

Pavel Cristian Gabriel

Pavel Cristian Gabriel este CEO și co-fondator al companiei Alfa Software, o companie românească, înființată în 1997, care produce și întreține sistemul integrat – ASiS ERP.

Scopul principal al solutiei ASiS ERP este de asigura digitalizarea completă a proceselor pentru companiile românești, dar și de a oferi servicii aferente de implementare și suport tehnic, ca parte a procesului de digitalizare.

Până în 2018, Cristian a fost șeful departamentului R&D al companiei, reușind să integreze caracteristici inovatoare și noi tehnologii în nucleul ASiS ERP.

Pasionat de a face, dar și de a oferi inovație, a fost implicat în peste 200 de proiecte de implementare ERP. Când vine vorba de automatizarea proceselor de afaceri, Cristian crede că, în cele din urmă, munca lui nu este doar despre companii, ci este despre crearea unui impact pozitiv în viața oamenilor și schimbarea mentalității despre tehnologie.

Iulian Foca

HR Manager, msg systems Romania

În rolul său de Human Resources Manager din cadrul .msg systems România, Iulian se axează pe dezvoltarea, eficientizarea și implementarea politicilor și procedurilor HR, alături de strategiile de retenție sau pachetele de beneficii extrasalariale.

Cei 8 ani de experiență în domeniul Resurselor Umane, precum și coordonarea echipelor și sub-proceselor acestuia, l-au învățat că autenticitatea, evitarea clișeelor și trecerea de la declarativ la factic sunt elemente definitorii ce servesc drept catalizator al relațiilor interumane din cadrul unei companii.

Crezul său asupra domeniului HR – succint și cuprinzător – se regăsește întocmai în sloganul companiei în care își desfășoară activitatea: value – inspired by people.

AGENDA, 9 noiembrie 2023, CLUJ-NAPOCA

Radisson Blu Hotel, Aleea Stadionului 1, Cluj-Napoca 400372, Romania


08:30 – 09:20 Deschidere inregistrari & cafea de bun venit by Meron

09:30 – 09:40 Introducere si bun venit, Magnoliu Stan, Smart HR

09:40 – 10:00 Fericirea angajatilor (in digital workplace): adevar sau provocare – Alina Perrin, Amber

10:00 – 10:20 Retention is the new recruiting – Lavinia Nicoară & Iulian Foca, MSG Systems

10:20 – 11:00 Organizatiile in 2023: Provocari vechi si persistente Panel Discutii
Cristina Bidiga, NNDKP
Dan Kobliska, Capgemini Egineering
Alina Pop, Foundever Romania

11:00 – 11:40 Coffee break by Meron

11:40 – 12:00 You think you know Gen Z? Think again – Cristiana Belodan, Brand Strategy Consultant

12:00 – 12:40 Organizatiile in 2023: The Uncharted Panel Discutii

Sinziana Muresan, Emerson
Pavel Cristian Gabriel, Alfa Software

12:40 – 13:00 High-impact learning solutions for companies moving toward the organization of tomorrow – Raymond Marin, Marco Polo

13:00 – 13:50 Pauza pranz

13:50 – 14:00 Set up workshops halls

WORSHOPURI

14:10 – 15:00 Cross Cultural Leadership – strategii de lucru cu angajații din alte culturi: Iulian Ionita, Colorful Cultures

15:10 – 16:00 Reconstructing employee experience in a hybrid setup. A perspective on leadership, diversity & wellbeing: Georgiana Pankler, YONDER

14:10 – 15:00 Transylvania Citadel: o experiență de ȋnvăţare inedita – Dan Bruma, trainer LearnAct

15:10 – 16:00 Tot ce trebuie să știi despre salarizare. Provocările și tendințele pentru 2023 – Workshop salarizare – Lucian Cimpoieș, Alfa Software

16:10 – 17:00 It`s “about time”… Workshop Codul muncii – Cristina Bidiga, NNDKP

17:30 Tombola – extragere premii

17:45 Încheiere eveniment

Locație: RADISSON BLU HOTEL

Adresă: Aleea Stadionului 1, Cluj-Napoca 400372

PARTENERI HR SUMMIT 2023

Cei care susțin industria de HR, înțeleg nevoile și provocările pieței și ajută la dezvoltarea ei.

Sub umbrela:

Mobility partner:

Parteneri în organizare:

Cu sprijinul:

Parteneri media:

#wearelibero

Suntem arhitectii de evenimente B2B, B2C si PR si credem in conexiunile dintre oameni. Facilitam accesul la o industrie puternica, livram continut de talie internationala si organizam evenimente memorabile. Suntem o echipa tanara, atenta la detalii si ne tii minte zambetul prietenos de la o editie la alta! Tocmai de aceea, clientii nostri devin parteneri, iar partenerii ne devin prieteni.

Fa cunostinta cu o parte din proiectele pe care le-amn dezvoltat de-a lungul timpului: HR Summit The SuperHeRoes Conference, The Woman Leadership Conference, TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ArchiTECHture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, HR Breakfast, Ecommornings, Been there.NET, Fiscalitate 24.7, Targul de Turism Touristica.