
HR SUMMIT, EDIȚIA 2024
Shifting Priorities: Talent, Technology and Trust
22 noiembrie 2024, Radisson Blu Hotel – Cluj-Napoca
Pe măsură ce piața muncii trece prin transformări constante, nu e e de mirare că voi, profesioniștii HR vă confruntați cu schimbări majore. Recrutarea vine cu un preț mai mare decât reținerea talentelor în companie, iar voi sunteți responsabili să-i apropiați pe oameni de aceasta. Voi sunteți cei care puneți accent pe experiențele lor, sunteți open minded prin renunțarea la prejudecăți atunci când vine vorba de recrutare.
În cadrul HR Summit, punem în același rând peste 200 de manageri HR, CEO, traineri și specialiști de resurse umane pentru a discuta despre ce ne doare: fie că este vorba despre angajarea oamenilor, de dezvoltarea lor, de crearea unor planuri de formare, de restructurări sau despre a impărtăși din provocările profesionale etc.
SPEAKERI 2024
Invitatii acestei editii explorează viitorul resurselor umane prin prisma leadershipului rezilient, tehnologiei și soluțiilor pentru deficitul de talente. Aceștia aduc în prim-plan strategii pentru dezvoltarea liderilor capabili să gestioneze incertitudinea, integrarea tehnologiei în optimizarea proceselor de HR și modalități de atragere și retenție a talentelor calificate prin programe de formare și colaborări cu instituții educaționale.

Crina Ciocian (moderator)
Crina Ciocian și-a început călătoria în antreprenoriat în urmă cu 15 ani, specializându-se în organizarea de evenimente B2B în diverse industrii. Prin proiectele dezvoltate de la zero, a dobândit rapid abilități antreprenoriale esențiale și a reușit să se conecteze cu lideri din domenii precum ecommerce, business, resurse umane, turism, arhitectură și construcții.
În 2015, Crina a co-fondat Meron, cel mai mare lanț de coffee-shopuri de specialitate din România. Ca si managing partener în cadrul Meron, Crina este implicată în mod activ în luarea deciziilor strategice care țin de imaginea, poziționarea brandului și de dezvoltarea acestuia.
Pe lângă Meron, Crina coordonează proiectul The Woman, care include revista omonimă, conferința anuală – cel mai mare eveniment din România dedicat leadershipului feminin – și o serie de evenimente conexe. Prin The Woman, Crina promovează femeile care, prin munca și implicarea lor, contribuie la un mediu de business sănătos și la îmbunătățirea societății civile. Proiectul oferă inspirație și motivație pentru femeile aflate la început de drum sau interesate de dezvoltarea personală și profesională.
În 2023, Crina a inaugurat Meron Gallery, o galerie de artă în centrul orașului Cluj-Napoca, unde ocupă rolul de curator.

DAVIA ARGEȘANU și ALINA BEBIA
Fondatoare ale companiei de consultanță în resurse umane EPIC Business Human Strategy
Davia și Alina au fondat EPIC Business Human Strategy în urmă cu 13 ani, după o carieră de peste 15 ani în poziții de management al resurselor umane, în diverse companii multinaționale din industrii variate și medii organizaționale complexe.
În cadrul EPIC, echipa coordonată de Davia și Alina construiește soluția potrivită pentru îndeplinirea obiectivelor profesionale atât ale candidaților, cât și ale organizațiilor. Înțelegând cultura, contextul, momentul din organizații, se adaptează astfel încât să aibă succes împreună cu clienții lor.
În business-ul pe care îl conduc, Davia și Alina oferă consultanță customizată pentru proiecte de business și de resurse umane – business strategy development, proiecte de transformare organizațională, performance management, total rewards, Assessment & Development Centers pe baza metodologiei SHL, talent strategy and development, career coaching, executive search / talent acquisition pentru pozitii de top, middle management, speciaiști de nișă.
În cadrul Epic, putem spune că expertiza, procesele și instrumentele specifice companiilor mari se îmbină natural cu agilitatea, atenția și empatia, specifice unui business dynamic, antreprenorial.
Prin munca lor, pot și știu să transforme ideile și așteptările clienților, în proiecte și experiențe memorabile.

MĂDĂLINA SAVA
Ascendis BU Manager Events
Mădălina face parte din echipa Ascendis din 2007 și, de atunci, s-a implicat activ în dezvoltarea de programe bazate pe învățare accelerată. Calitățile sale de lider s-au conturat în perioada de doi ani în care a fost responsabilă de una dintre cele mai importante organizații internaționale de tineret, și anume AIESEC. Cel mai important aspect al acestei experiențe a fost deschiderea sa față de alte culturi, flexibilitatea pe care a dobândit-o și capacitatea de a interacționa cu oameni care au așteptări diferite.
În anii de consultanță, a creat multiple simulări axate pe productivitate, inovație și creativitate, vânzări, managementul performanței și consolidarea echipelor pentru companii din domenii precum FMCG, farmaceutice, producție, IT & telecomunicații, inginerie industrială și banking. Datorită preocupării constante pentru dezvoltare continuă, a obținut certificarea Six Sigma Green Belt din partea International Association for Six Sigma Certification (IASSC).

MARINA MARCU
Ascendis Trainer
Marina s-a alăturat echipei Ascendis în 2021 pentru a-și urma pasiunea de a dezvolta experiențe de învățare autentice pentru participanți, fie că e vorba de sesiuni de training, team-building-uri sau conferințe. Îi place să jongleze cu emoționalul și raționalul și să nu-și țină deloc creativitatea în frâu, căci la asta se pricepe cel mai bine.
Voluntariază de când se știe, iar asta a făcut-o să simtă puterea comunității și să fie convinsă că oamenii devin invincibili atunci când își unesc forțele. Aventura de Vicepreședinte de Resurse Umane al BEST București (Board of European Students of Technology) i-a demonstrat că oamenii sunt cei de care trebuie să te îngrijești, înainte de toate, și asta a făcut-o să vrea să contribuie la dezvoltarea oamenilor și a organizațiilor. A decis să îmbine înclinația spre rațional și exact cu pasiunea pentru leadership, urmând un MBA în inginerie la Politehnica, un Energy MBA la ASE și coordonând timp de 2 ani parte din proiectele strategice ale unei companii din domeniul energiei, de unde a pornit și pasiunea ei pentru dezvoltarea durabilă.

BOGDAN BUCUR
People Services Manager, Foundever Romania
Cu 15 ani de experiență în funcțiuni diferite ale HR-ului, în retail, IT și BPO, dintre care 5 ca și manager al echipei HR a Foundever Romania, companie din sectorul customer experience, începând de anul acesta atenția mea se îndreaptă și înspre Talent Management și Employee Experience ca doi piloni esențiali ai dezvoltării și susținerii organizației.
Indiferent de rolul, industriile sau geografiile în care am activat, preocuparea principală a rămas întotdeauna angajatul, și experiența pe care i-o pot facilita în organizație, ca și o investiție în viitor.
Convins că o cultură organizațională sănătoasă este una organică, construită în jurul angajaților, promovez un mediu participativ, în care implicarea angajaților să producă efectele pe care și le doresc în organizație.

VLAD GULUȚĂ
Vlad a absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, secția Psihologie, iar mai departe a finalizat studiile în cadrul programului masteral: Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie la Universitatea Babeș-Bolyai. Pe parcursul anilor de studiu s-a implicat în diverse proiecte de voluntariat.
A dezvoltat și coordonat activități de integrare în mediul universitar cu studenții și a susținut workshop-uri pentru orientare vocațională. În fiecare vară, de la începutul facultății, a activat ca trainer în tabere de dezvoltarea socio-emoțională pentru adulții tineri. Totodată, a lucrat în proiecte de implementare de activități de dezvoltare emoțională în Africa și în proiecte care presupuneau screening clinic și consiliere în tabere de refugiați.
În prezent activitatea sa profesională se împarte în două. În prima parte activează ca și ofițer psiholog în penitenciar unde unde implementează programe de grup pentru consum de substanțe, gestionarea agresivității și afecțiuni psihice. În cea de a doua parte activează ca și colaborator PsyLife unde susține evenimente de psihoeducație pentru publicul larg și orientare profesională. Este autor Jocurile Minții și preferă să faciliteze învățarea prin joc și conexiune.

RALUCA ANTON
Psiholog dr. Raluca Anton este doctor în psihologie, autor, psihoterapeut principal, supervizor în psihoterapii cognitiv-comportamentale, terapeut relațional cu o formare internațională. Prin proiectele media si online pe care le-a susținut de-a lungul anilor, Raluca a promovat psihologia validată științific în rândul publicului larg. Pe lângă articolele științifice publicate în reviste de specialitate, de-a lungul anilor a scris pentru numeroase publicații, in 2022 a lansat cartea „Terapie 1 la 1 cu sinele tău”, care a devenit bestseller la scurt timp după publicare, iar in 2024 cartea “Povestea ta are sens”. Raluca Anton are o experiență de peste 17 ani în lucrul cu oamenii, fie că e vorba despre procesul de psihoterapie, de consiliere, de coaching, de training. Este, de asemenea, formator in terapie de cuplu si sustinere workshop-uri dedicate vieții relationale fie adresate cuplurilor care își doresc sa inteleaga mai multe despre dinamica lor relationala, dar si persoanelor care nu sunt într-o relație sau nu doresc sa participe in cuplu la astfel de evenimente pentru a explora valențele dinamicilor relationale. O componentă importantă a practicii ei este dezvoltarea de comunități profesionale sănătoase din punct de vedere relațional lucrând cu echipele din leadership sau cu antreprenori pentru a construi aceste mecanisme în companiile în care lucrează sau in business-urile lor. Alături de Andreea Brasovean are un proiect TV care se numește Cu mintea Deschisa si se difuzează in fiecare duminica la 11:30 pe Digi24.

MAGNOLIU STAN
Consultant HR și Manager Executiv la Smart HR România
Magnoliu este în prezent consultant HR și Manager Executiv la Smart HR România, companie pe care a înființat-o în anul 2002 și care activează de atunci cu succes pe plan național. Magnoliu Stan are o activitate profesională de peste 20 ani în HR și dezvoltare personală.
Întreaga sa activitatea se concentrează pe a oferi clienților un parteneriat de încredere, un parteneriat care-i încurajează să pășească în afara zonei lor de confort pentru ca apoi să poată „lăsa magia să se întâmple”.
Fidel crezului său, s-a dezvoltat în permanență, tocmai pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de afaceri ale clienților săi și a pus bazele Smart HR, o companie ce oferă servicii complete de HR&Business, de la componente de training, recrutare și selecție de personal, evaluare profesională și psihologică și până la coaching și consultanță în afaceri.

CRISTIAN GABRIEL PAVEL
Chief Executive Officer Alfa Software
Pasionat de tehnologie, digitalizare și tot ceea ce înseamnă inovație, Cristian Gabriel Pavel este CEO Alfa Software din anul 2018. După o carieră fulminantă, de peste 30 de ani, în care a ocupat funcții precum Director de Cercetare și Dezvoltare, Manager sau programator, Cristi ajută acum numeroase companii să-și atingă potențialul maxim, prin automatizarea proceselor de business.
Compania pe care o conduce, Alfa Software, este unul dintre cei mai mari producători de ERP (Enterprise Resource Planning) din România. Filozofia lor de business se concentrează pe a oferi soluții personalizate, care să susțină activitatea de bază a companiei și să-i asigure dezvoltarea viitoare.
Prin intermediul serviciilor pe care le oferă, Cristi a încercat mereu să găsească tehnologii moderne, care sa vină în sprijinul clienților din cele mai diverse domenii – de la producție, construcții, distribuție și retail, până la HR sau finanțe.

SIMINA MOTOC
Director Resurse Umane, Fabrica Bosch din Cluj
Lider de Resurse Umane cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, Simina Motoc este Director Resurse Umane la Fabrica Bosch din Cluj, unde coordonează activitățile de atragere și management de talente, training și dezvoltare, digitalizare, educație duală, marketing și branding de angajator și parteneriatul cu mediul universitar. Din 2014 când s-a alăturat Bosch, prin rolurile succesive ocupate, Simina a fost un contributor cheie la dezvoltarea organizației prin practici „evidence-based” și abordări centrate pe oameni. Absolventă de psihologie, a obținut acreditarea CIPD (Chartered Institute of Personnel and Development) în Strategic People Management și este certificată în Employer Brand Leadership. Simina este activ implicată în sprijinirea și promovarea celor mai bune practici în comunitatea de Resurse Umane din România, în calitate de membru al Consiliului Director HR Club, asociația profesioniștilor de resurse umane din România.

ELENA POPA
HRBP Cluj și Manager Recutare LEONI România
Elena Popa are o experiență de peste 18 ani în domeniul Resurselor Umane, în prezent ocupând rol de coordonator a activității de recrutare la nivel de grup LEONI România, respectiv a activităților de resurse umane, dedicate locației LEONI Cluj-Napoca.
Elena a debutat în resurse umane în anul 2006, imediat după absolvirea Facultății de Sociologie și Asistență Socială la UBB. De-a lungul carierei, a fost implicată și în diverse proiecte de tip “greenfield”, contribuind la creșterea echipelor de la zero și la elaborarea și implementarea standardelor, politicilor și proceselor de resurse umane. Îmbinarea activităților operaționale, de management al schimbării și transformării, consultanță, mediere și leadership i-au menținut vie pasiunea pentru resurse umane.
Consideră că recrutarea și selecția de personal sunt elemente cheie în succesul și creșterea oricărei organizații. În contextul actual al pieței forței de muncă, este esențial ca dezvoltarea strategiilor de recrutare să aibă la bază conștientizarea limitărilor pieței muncii, cunoașterea grupului țintă și comunicarea onestă și transparentă prin activitățile de branding de angajator. Pasiunea, creativitatea, perseverența și efortul susținut sunt parte integrantă a vieții profesionale a unui recrutor.
Cu o experiență vastă, acumulată pe parcursul acestor ani, Elena a demonstrat o abilitate deosebită în gestionarea proceselor de recrutare, dezvoltarea talentelor și coordonarea echipelor. Datorită expertizei sale, a contribuit la crearea unui mediu de lucru eficient și armonios, concentrându-se întotdeauna pe nevoile oamenilor și pe creșterea organizației.

ALINA COROIU
HR Manager Cognizant
Alina Coroiu este un lider desăvârșit în domeniul resurselor umane, cu o carieră de peste 18 ani. Începând ca recruiter, a dezvoltat o experineță vastă în achiziția de talente, creșterea angajaților și inițiative strategice de HR. În prezent, din funcția de Head of Recruitment and Talent Marketing, Alina conduce o echipă de 18 specialiști, concentrându-se pe strategii de recrutare și programe de onboarding care se aliniază cu obiectivele companiei și încurajează implicarea angajaților. De-a lungul carierei sale, Alina a conceput inițiative menite să îmbunătățească retenția de angajați, să promoveze bunăstarea acestora și să sprijine tranzițiile M&A.
Angajamentul său de a crea medii în care angajații să se dezvolte a fost un motor constant în activitatea sa, transformând-o într-un adevărat ”avocat” al succesului organizațional, și al dezvoltării continue a angajaților.

DAN KOBLICSKA
Vice President & Managing Director Engineering Center Capgemini România
Executive Manager cu experiență directă în resurse umane, software, consultanță, asigurări și training, Dan Koblicska ocupă în prezent funcția de Vice President | Managing Director Engineering în cadrul Capgemini Romania. Este interesat de competențe antreprenoriale, de subiectul dezvoltării personale și de utilizarea de soluții inovatoare la probleme de business. Viziunea sa se bazează pe importanța culturii organizaționale, și crede că încrederea, îndrăzneala și libertatea de decizie sunt condiții obligatorii pentru success.

OVIDIU TEODORESCU
Ovidiu Teodorescu este CEO al UCMS by AROBS și al Optimall by AROBS. A absolvit Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca și are o vastă experiență profesională în sectorul tehnologiei, acumulată în aproape 30 de ani petrecuți în roluri în management, vânzări, consultanță, product management, partea operațională de business și marketing.
Crede într-un leadership pozitiv și consideră că un mediu de colaborare este esențial pentru succes. De asemenea, este pasionat de inovarea continuă și de creșterea echipelor, dar și a oamenilor în mod individual.

ADINA ZBUCEA
Director HR Adjunct, Banca Transilvania
Adina Zbucea lucrează de 19 ani la Banca Transilvania, din care 16 ani în departamentul HR, în prezent ocupând poziția de Director HR Adjunct. Adina coordonează activitatea din cadrul departamentului de resurse umane pentru echipa din Cluj-Napoca, fiind responsabilă de activități de recrurare, payroll, guvernanță HR, compensații și beneficii și este implicată în dezvoltarea programelor de talent management și performance management. Are o diplomă în Economie și Construcții Civile, dar și o bogată experiență în munca cu oamenii, training, banking, career development și business.

DANIELA POPESCU
Prorector UTCN responsabil cu Managementul universitar și relația cu mediul economic din 2016
Prof.dr.ing. Daniela Popescu este în prezent Prorector al Universității Tehnice din Cluj-Napoca și se ocupă de managementul universitar și relaţia cu mediul socio-economic. Are peste 30 de ani de experiență în învățământul academic, timp în care a ocupat diferite funcții, printre care Director al Departamentului Ingineria proiectării și robotică și Decan al Facultății Construcții de mașini, până în 2016. Are un doctorat în inginerie industrială și studii aprofundate în design industrial, management de proiect și tehnologia construcțiilor de mașini. A scris cărți, a publicat peste 120 de articole științifice și a participat în cardrul numeroaselor proiecte de cercetare, educaționale și de dezvoltare instituțională. În tot acest timp a participat la numeroase conferințe și evenimente internaționale la Viena, Stuttgart, Chicago sau în China.

CORINA NEAGU
Corina Neagu este un profesionist dedicat, cu o carieră vastă în domeniul resurselor umane, construită pe valori precum integritatea, curajul și sprijinul pentru ceilalți. Cu o pasiune profundă pentru dezvoltarea oamenilor și o orientare către “puterea lui împreună”, Corina se distinge prin autenticitatea și vulnerabilitatea pe care le aduce în toate interacțiunile sale profesionale.
Absolventă de Drept și certificată internațional în HR de către Chartered Institute of Personnel & Development din Marea Britanie, Corina are peste două decenii de experiență în gestionarea și dezvoltarea resurselor umane la nivel național și internațional. Este, de asemenea, formată în consiliere vocațională, coaching și mentoring, acoperind toate aspectele HR-ului cu pasiune și profesionalism.
În prezent, Corina își aprofundează cunoștințele în Psihologie Integrativă, aducând o perspectivă holistică asupra dezvoltării umane. Ca autor, speaker, coach și mentor, ea inspiră prin scrierile și prezentările sale despre viață, carieră și evoluție personală, fiind considerată de cei din jur o optimistă incurabilă. Totodată, este o mamă devotată și un eduprenor vizionar, având o amprentă durabilă în educația și dezvoltarea liderilor de mâine.

IULIAN IONITA

ANA-MARIA CHICIUDEAN
Director Executiv al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă, Cluj-Napoca
Ca Director Executiv al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă din Cluj-Napoca încă din 2020, Ana- Maria Chiciudean coordonează toate activitățile ce duc la realizarea scopurilor, funcțiilor și obiectivelor instituției, în conformitate cu legile și contractele de performanță. Ea coordonează și supervizează activitățile legate de ocuparea forței de muncă și formarea profesională, asigurând în tot acest timp, aplicarea corectă și unitară a legislației din domeniu.
De asemenea, are o viziune de ansamblu asupra imaginii ocupării forței de muncă și a fenomenului șomajului la nivel județean și regional, prin colaborarea strânsă cu activitatea agențiilor locale și a punctelor de lucru. Ana-Maria Chiciudean are studii în administrație publică europeană, drept comunitar, instituții europene și relații de muncă, dobândite în urma finalizării studiilor la Facultatea de Studii Europene din Cluj-Napoca, iar, în 2007, a obținut o diplomă în drept și s-a specializat în Administrația și Relațiile de muncă în Dreptul Intern și Comunitar.
În peste 20 de ani de carieră, a dobândit o experiență vastă de muncă într-un mediu multicultural, abilității de management al resurselor umane, dar și cunoștințe de testare psihologică, statistică, evaluare, training sau recrutare.

ALEXANDRU FĂRCAȘ
CEO Chimsport
Alexandru Fărcaș este antreprenor în domeniul industrial de peste 10 ani, având în spate un puternic background financiar. Provocarea pe care și-a asumat-o ca owner și CEO a grupului industrial Chimsport este să vadă și să conducă afacerea pe baza principiilor de funcționare a sistemelor vii, implementând un sistem de management care își propune să integreze profitul cu aspirațiile umane ce țin de scop, vocație și relații bazate pe integritate.
DESPRE EDITIA 2024
HR Summit 2024 aduce în prim-plan soluții si idei pentru a răspunde nevoilor actuale ale pieței muncii. Evenimentul reunește specialiști și lideri din domeniul resurselor umane, oferind perspective valoroase asupra principalelor provocări și tendințe, asigurând astfel competitivitatea și sustenabilitatea organizațiilor.
Principalele tematici abordate:
Leadership rezilient pentru un viitor sustenabil
Leadershipul rezilient reprezintă o componentă cheie pentru succesul pe termen lung. Se prezintă strategii de dezvoltare a leadershipului adaptate provocărilor actuale și viitoare, precum și modalități de a construi un pipeline solid de lideri capabili să gestioneze cu succes schimbările și incertitudinea.
Tehnologia în HR – soluții pentru eficientizare și inovare
Tehnologia joacă un rol esențial în depășirea deficitului de personal și optimizarea proceselor. Evenimentul explorează modul în care inteligența artificială este integrată în procesele de recrutare, cum automatizarea HR preia sarcinile administrative și cum platformele digitale și analiza datelor contribuie la creșterea angajamentului angajaților și la planificarea strategică a forței de muncă.
Deficitul de personal CALIFICAT și atragerea talentelor
Una dintre temele centrale este deficitul de personal calificat și modul în care organizațiile abordează această problemă prin programe de perfecționare și recalificare a angajaților. Se discută cele mai bune practici pentru atragerea și retenția talentelor în 2024-2025, utilizarea uceniciilor și stagiilor de practică, precum și colaborările dintre companii și instituțiile educaționale pentru formarea unei forțe de muncă bine pregătite.
HR Summit 2024 oferă o platformă de networking și schimb de idei pentru profesioniștii din resurse umane, facilitând accesul la soluții inovatoare și strategii aplicabile pentru transformarea HR-ului într-un pilon central al succesului organizațional.
AGENDA, 22 noiembrie 2024, CLUJ-NAPOCA
Radisson Blu Hotel, Aleea Stadionului 1, Cluj-Napoca 400372, Romania
08:20 – 09:00 Welcome coffee & registration
09:10 – 09:20 Deschidere eveniment: Welcome speech: Crina Ciocian & Magnoliu Stan
09:20 – 09:35 Warm-up by Ascendis
09:35 – 09:55 People Science in Business Context: Davia Argeșanu și Alina Bebia (EPIC Business Human Strategy)
Leadership rezilient pentru un viitor sustenabil. Strategii de dezvoltare a leadershipului adaptate provocărilor actuale și viitoare, precum și modalități de a construi un pipeline solid de lideri capabili să gestiaoneze cu succes schimbările și incertitudinea. Moderator: Magnoliu Stan
10:00 – 10:30 In dialog cu: Corina Neagu & Alexandru Fărcaș (Chimica)
10:30 – 10:45 Strategic HR & The Winner Mindset: Ovidiu Teodorescu (UCMS by AROBS)
Tehnologia în HR – soluții pentru eficientizare și inovare. Moderator Dan Koblicska
10:45 – 11:15 In dialog cu: Cristi Pavel (Alfa Software) & Bogdan Bucur (Foundever)
11:15 – 12:00 Coffee Break
Deficitul de personal CALIFICAT și atragerea talentelor. Cele mai bune practici pentru atragerea și retenția talentelor în 2024-2025, utilizarea uceniciilor și stagiilor de practică, precum și colaborările dintre companii și instituțiile educaționale pentru formarea unei forțe de muncă bine pregătite. Moderator: Crina Ciocian
12:00 – 12:35 In dialog cu: Daniela Popescu (UTCN), Simina Motoc (BOSCH) & Adina Zbucea( Banca Transilvania)
12:35 – 13:15 In dialog cu: Ana Maria Chiciudean (AJOFM) + Alina Coroiu ( Cognizant) + Elena POPA (Leoni) +
13:15 – 14:30 Pauză prânz
WORKSHOPURI
14:30-15:30 ASCENDIS – Meetings – by design, not by default.
15:30-16:30 Alfa Software – Portalul angajatilor sau cum interacționează compania cu angajații prin soluții digitale de ultimă generație
16:45 Networking & prosecco
14:30-15:30 Raluca Anton & Vlad Guluță – Principii ale unei cariere cu sens
15:30-16:30 Iulian Ionita, Colorful Cultures – Managing Virtual Teams
16:45 Networking & prosecco
Locație: RADISSON BLU HOTEL
Adresă: Aleea Stadionului 1, Cluj-Napoca 400372
PARTENERI HR SUMMIT 2024
Cei care susțin industria de HR, înțeleg nevoile și provocările pieței și ajută la dezvoltarea ei.
Eveniment sustinut de:
Parteneri:
Mobility partner:
Event management:
Eveniment comunicat prin:
#wearelibero
Suntem arhitectii de evenimente B2B, B2C si PR si credem in conexiunile dintre oameni. Facilitam accesul la o industrie puternica, livram continut de talie internationala si organizam evenimente memorabile. Suntem o echipa tanara, atenta la detalii si ne tii minte zambetul prietenos de la o editie la alta! Tocmai de aceea, clientii nostri devin parteneri, iar partenerii ne devin prieteni.
Fa cunostinta cu o parte din proiectele pe care le-amn dezvoltat de-a lungul timpului: HR Summit The SuperHeRoes Conference, The Woman Leadership Conference, TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ArchiTECHture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, HR Breakfast, Ecommornings, Been there.NET, Fiscalitate 24.7, Targul de Turism Touristica.